το προσωπικό του Πάσχα,
το πέρασμά του δηλαδή από τη δουλεία στην ελευθερία,
τη διάβασή του από την έρημο στη γη της επαγγελίας!
Από τη γέννησή του μέχρι και το θάνατό του πορεύεται και αγωνίζεται έχοντας ως στόχο τη γη αυτή της επαγγελίας.
Η έννοια όμως της γης της επαγγελίας ερμηνεύεται σήμερα από τους περισσότερους ως απόκτηση επίγειου πλούτου,
ως εξασφάλιση εδεσμάτων και άνετης ζωής,
ως άλογη ευημερία,
ως δύναμη ισχύος,
ως νέες κατακτήσεις,
ως μία σταθερή εργασία, ως ασφάλεια, ως απόλαυση κ. ο. κ.
Μία τέτοια, ωστόσο αντίληψη και ερμηνεία δεν σε διαχωρίζει διόλου καλέ μου άνθρωπε από τον Εβραίο εκείνο που ακολούθησε τον προφήτη Μωϋσή στην πορεία που χάραξε προς τη γη που ρέει μέλι και γάλα.
Αντιθέτως σε ταυτίζει απόλυτα με τη γενιά εκείνη που δεν κατάφερε να διαβεί το Πάσχα και να βιώσει την χαρά της Ανάστασης.
Με τη γενιά εκείνη που παρά τα καθημερινά θαύματα του τριαδικού Θεού έβγαζε σχεδόν ταυτόχρονα, όπως και σήμερα, με κάθε αναπνοή γογγυσμό, παράπονο, πόνο και προπαντός αμφισβήτηση της λυτρωτικής παρουσίας του Θεού.
Όπως και εκείνοι λοιπόν που άφησαν τα κόκαλά τους στην έρημο και δεν κατάφεραν να αγκιστρωθούν στο άρμα του Ιησού του Ναυή για να εισέλθουν στη γη της επαγγελίας, έτσι και σήμερα οι περισσότεροι εξ υμών αγκιστρωνόμαστε πεισματικά στα εφήμερα αρνούμενοι ενίοτε και συνειδητά να ανεβούμε στο άρμα του Υιού του Θεού, του Αναστάντος Κυρίου μας Ιησού Χριστού, το οποίο θα μας οδηγήσει στη γη της Επαγγελίας, τόσο κατά την σύντομη παραμονή μας στη γη, όσο και στην αιώνια ζωή.
Γιατί είναι αλήθεια καλέ μου άνθρωπε, ότι προτιμάμε σήμερα την δαιμονική ψευδαίσθηση μίας δήθεν ασφαλούς ζωής, νοούμενη αυτή ως καλοπέραση και ασύδοτη τέρψη’ επιλέγουμε επίσης ασυναίσθητα να πορευόμαστε άνευ σκοπού και στόχου καθιστώντας τον εγωκεντρισμό μας επικεφαλής της βιοτής μας’ προτιμάμε να συμπορευόμαστε με το ψεύδος μίας απατηλής ανούσιας γήϊνης ερημικής ματαιόδοξης περιπλάνησης, ενός διαρκούς θανάτου που χαράζει έντεχνα ο μιαρός Σατάν.
Ως εκ τούτου είναι φυσικό η συνειδητή αυτή προτίμησή μας να προκαλεί δυστυχία, να γεννά πόνο, απόγνωση και απογοήτευση, να μας συνδέει με ένα διαρκή φόβο και να καταποντίζει κάθε ελπίδα και αισιοδοξία…
Γιατί καλέ μου άνθρωπε δεν μπορείς να βιώσεις το Πάσχα χωρίς να σταυρώσεις τον εγωκεντρισμό, την αιτία δηλαδή των παθών και της παραβίασης του λειτουργικού νόμου του Θεού.
Δεν μπορείς να εισέλθεις καλέ μου σύνδουλε στην αναστάσιμη χαρά, στη γη δηλαδή που ρέει μέλι και γάλα αν δεν σταυρώσεις εκεί στον Γολγοθά, πάνω στο σταυρό του Κυρίου μας τα λάθη σου… Γιατί Γολγοθάς σημαίνει θυσία, συντριβή του εγώ και μετάβαση στη λυτρωτική διακονία του άλλου. Γολγοθάς σημαίνει άκρα ταπείνωση, συνειδητοποίηση του τίποτε και μετάβαση στο όλο.
Γολγοθάς σημαίνει αφετηρία της αιωνίου συμμετοχής μας στους εξαίσιους δοξολογικούς ύμνους των αγγέλων’ σημαίνει αδιάλειπτη προσευχή, νοούμενη ως αδιάκοπη επικοινωνία με το Δημιουργό Πατέρα Θεό και τον Υιό και Σωτήρα ημών Ιησού Χριστό και το Πανάγιο Πνεύμα.
Ο τόπος αυτός της μεγίστης θυσίας του Θεανθρώπου αποτελεί τη μοναδική πύλη της προσωπικής διάβασης, του δικού μας Πάσχα προς τη γη της Επαγγελίας.
Πως όμως, καλέ μου σύνδουλε προσεγγίζεις τον θυσιαστικό αυτό τόπο του Γολγοθά;
Ποιές εντολές θα σε καταστήσουν συνταξιδιώτη του Χριστού προς την Ανάσταση;
Τον χάρτη που σε οδηγεί στο Γολγοθά τον σχεδίασε ο Δημιουργός Πατέρας Θεός και έβαλε πρώτο τον μονογενή Του Υιό να τον βαδίσει, έτσι ώστε με ασφάλεια να πατούμε στα χνάρια που Εκείνος άφησε κατά το πέρασμά του από την όμορφη γη.
Δεν μας εγκατέλειψε όμως, στην τύχη μας αλλά έστειλε τον Παράκλητο να φωτίζει να χνάρια αυτά για να μην στραβοπατούμε.
Και ως χνάρια νοείται το παράδειγμα του Κυρίου, η διαρκής θυσία για τον άλλο που σε οδηγεί στο θαύμα της αδιάλειπτης ευεργετικής παρουσίας του τριαδικού Θεού, που ως νεφέλη μιλά και κατευθύνει το νέο Ισραήλ προς τη γη της Επαγγελίας!
Και καθώς πορευόμαστε,
για τα καλά πια στην μεγίστη θυσία του Θεανθρώπου διαπιστώνουμε πως πολλοί, όπως τότε τον πολέμησαν, έτσι και τώρα τον πολεμούν.
Γιατί ο Σατάν κάνει τα πάντα για να βάλει τους ανθρώπους να αμφισβητούν τον Υιό του Θεού, κάνει τα πάντα για να θέσει οδοφράγματα στο δρόμο για τη μεγάλη δόξα του Χριστού.
Όχι, όμως καλέ μου άνθρωπε, ο Χριστός είναι παντού.
Αρκεί να υψώσει κάποιος τα χέρια του προς Αυτόν με καθαρή την καρδιά και να Τον αναζητήσει για να επέμβει να τον ανυψώσει στην πίστη.
Βαδίστε λοιπόν τώρα καλοί μου σύνδουλοι μαζί Του για να είστε όπως ο ληστής στον επουράνιο Παράδεισο.
Να θυμάστε πάντα πως η γη της επαγγελίας παραμένει και τώρα ύστερα από αιώνες η ίδια.
Και τώρα όμως, όπως τότε, κυριαρχεί στον πλανήτη η νοοτροπία της χώρας του Χαμ, του εγωπαθούς και ασεβούς υιού του Νώε, νοοτροπία που κληρονόμησε και ο σκληρόκαρδος Φαραώ της Αιγύπτου, νοοτροπία που συνδέεται απολύτως με τις πονηρές ψευδαισθήσεις που καλλιεργεί ο μιαρός Σατάν.
Και τώρα καλοί μου χριστιανοί μία ιδιότυπη δουλεία έχει επιβληθεί στους λαούς προκαλώντας την οργή του ουρανού.
Και τώρα ανάλογες πληγές που επιβάλλει ο Κύριος στους σύγχρονους Φαραώ αποσκοπούν να τους εξαναγκάσουν να αφήσουν τους καταδυναστευόμενους λαούς να πορευτούν προς την Έξοδο και μέσω της θαλάσσης και της ερήμου, να συναντηθούν με το έλεος και τη θυσία, δηλαδή τον Ιησού Χριστό για να πατήσουν με ασφάλεια στη γη της Επαγγελίας.
Με πάθος και πίστη λοιπόν προς τον ουρανό και για τη μεγάλη θυσία του Θεανθρώπου έχουμε αιώνες τώρα τις ημέρες αυτές του μαρτυρίου θλίψη, η οποία επιπλέον ενισχύεται από την εμφανή άρνηση του σύγχρονου ανθρώπου, νοούμενη κυρίως ως αμετανοησία, να πορευτεί στα χνάρια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Σήμερα γίνονται πολλά θαύματα και πολλές είναι οι αποκαλύψεις για την ουράνια ζωή που είναι αιώνια.
Γι’ αυτό καλοί μου σύνδουλοι μην λιποψυχάτε.
Παλέψτε για τη διάσωση και την πίστη σας.Διαχρονικά περιπλανώμενος οδοιπόρος ο άνθρωπος αναζητά συνεχώς από τα χρόνια ακόμη του προφήτη Μωϋσέως μέχρι και σήμερα την προσωπική έξοδό του, το προσωπικό του Πάσχα, το πέρασμά του δηλαδή από τη δουλεία στην ελευθερία, τη διάβασή του από την έρημο στη γη της επαγγελίας! Από τη γέννησή του μέχρι και το θάνατό του πορεύεται και αγωνίζεται έχοντας ως στόχο τη γη αυτή της επαγγελίας. Η έννοια όμως της γης της επαγγελίας ερμηνεύεται σήμερα από τους περισσότερους ως απόκτηση επίγειου πλούτου, ως εξασφάλιση εδεσμάτων και άνετης ζωής, ως άλογη ευημερία, ως δύναμη ισχύος, ως νέες κατακτήσεις, ως μία σταθερή εργασία, ως ασφάλεια, ως απόλαυση κ. ο. κ. Μία τέτοια, ωστόσο αντίληψη και ερμηνεία δεν σε διαχωρίζει διόλου καλέ μου άνθρωπε από τον Εβραίο εκείνο που ακολούθησε τον προφήτη Μωϋσή στην πορεία που χάραξε προς τη γη που ρέει μέλι και γάλα. Αντιθέτως σε ταυτίζει απόλυτα με τη γενιά εκείνη που δεν κατάφερε να διαβεί το Πάσχα και να βιώσει την χαρά της Ανάστασης. Με τη γενιά εκείνη που παρά τα καθημερινά θαύματα του τριαδικού Θεού έβγαζε σχεδόν ταυτόχρονα, όπως και σήμερα, με κάθε αναπνοή γογγυσμό, παράπονο, πόνο και προπαντός αμφισβήτηση της λυτρωτικής παρουσίας του Θεού. Όπως και εκείνοι λοιπόν που άφησαν τα κόκαλά τους στην έρημο και δεν κατάφεραν να αγκιστρωθούν στο άρμα του Ιησού του Ναυή για να εισέλθουν στη γη της επαγγελίας, έτσι και σήμερα οι περισσότεροι εξ υμών αγκιστρωνόμαστε πεισματικά στα εφήμερα αρνούμενοι ενίοτε και συνειδητά να ανεβούμε στο άρμα του Υιού του Θεού, του Αναστάντος Κυρίου μας Ιησού Χριστού, το οποίο θα μας οδηγήσει στη γη της Επαγγελίας, τόσο κατά την σύντομη παραμονή μας στη γη, όσο και στην αιώνια ζωή. Γιατί είναι αλήθεια καλέ μου άνθρωπε, ότι προτιμάμε σήμερα την δαιμονική ψευδαίσθηση μίας δήθεν ασφαλούς ζωής, νοούμενη αυτή ως καλοπέραση και ασύδοτη τέρψη’ επιλέγουμε επίσης ασυναίσθητα να πορευόμαστε άνευ σκοπού και στόχου καθιστώντας τον εγωκεντρισμό μας επικεφαλής της βιοτής μας’ προτιμάμε να συμπορευόμαστε με το ψεύδος μίας απατηλής ανούσιας γήϊνης ερημικής ματαιόδοξης περιπλάνησης, ενός διαρκούς θανάτου που χαράζει έντεχνα ο μιαρός Σατάν. Ως εκ τούτου είναι φυσικό η συνειδητή αυτή προτίμησή μας να προκαλεί δυστυχία, να γεννά πόνο, απόγνωση και απογοήτευση, να μας συνδέει με ένα διαρκή φόβο και να καταποντίζει κάθε ελπίδα και αισιοδοξία… Γιατί καλέ μου άνθρωπε δεν μπορείς να βιώσεις το Πάσχα χωρίς να σταυρώσεις τον εγωκεντρισμό, την αιτία δηλαδή των παθών και της παραβίασης του λειτουργικού νόμου του Θεού. Δεν μπορείς να εισέλθεις καλέ μου σύνδουλε στην αναστάσιμη χαρά, στη γη δηλαδή που ρέει μέλι και γάλα αν δεν σταυρώσεις εκεί στον Γολγοθά, πάνω στο σταυρό του Κυρίου μας τα λάθη σου… Γιατί Γολγοθάς σημαίνει θυσία, συντριβή του εγώ και μετάβαση στη λυτρωτική διακονία του άλλου. Γολγοθάς σημαίνει άκρα ταπείνωση, συνειδητοποίηση του τίποτε και μετάβαση στο όλο. Γολγοθάς σημαίνει αφετηρία της αιωνίου συμμετοχής μας στους εξαίσιους δοξολογικούς ύμνους των αγγέλων’ σημαίνει αδιάλειπτη προσευχή, νοούμενη ως αδιάκοπη επικοινωνία με το Δημιουργό Πατέρα Θεό και τον Υιό και Σωτήρα ημών Ιησού Χριστό και το Πανάγιο Πνεύμα.
Ο τόπος αυτός της μεγίστης θυσίας του Θεανθρώπου αποτελεί τη μοναδική πύλη της προσωπικής διάβασης, του δικού μας Πάσχα προς τη γη της Επαγγελίας. Πως όμως, καλέ μου σύνδουλε προσεγγίζεις τον θυσιαστικό αυτό τόπο του Γολγοθά; Ποιές εντολές θα σε καταστήσουν συνταξιδιώτη του Χριστού προς την Ανάσταση; Τον χάρτη που σε οδηγεί στο Γολγοθά τον σχεδίασε ο Δημιουργός Πατέρας Θεός και έβαλε πρώτο τον μονογενή Του Υιό να τον βαδίσει, έτσι ώστε με ασφάλεια να πατούμε στα χνάρια που Εκείνος άφησε κατά το πέρασμά του από την όμορφη γη. Δεν μας εγκατέλειψε όμως, στην τύχη μας αλλά έστειλε τον Παράκλητο να φωτίζει να χνάρια αυτά για να μην στραβοπατούμε. Και ως χνάρια νοείται το παράδειγμα του Κυρίου, η διαρκής θυσία για τον άλλο που σε οδηγεί στο θαύμα της αδιάλειπτης ευεργετικής παρουσίας του τριαδικού Θεού, που ως νεφέλη μιλά και κατευθύνει το νέο Ισραήλ προς τη γη της Επαγγελίας! Και καθώς πορευόμαστε, όπως μου επισημαίνει ο καλός σύνδουλος ασκητής π. Σαμουήλ για τα καλά πια στην μεγίστη θυσία του Θεανθρώπου διαπιστώνουμε πως πολλοί, όπως τότε τον πολέμησαν, έτσι και τώρα τον πολεμούν. Γιατί ο Σατάν κάνει τα πάντα για να βάλει τους ανθρώπους να αμφισβητούν τον Υιό του Θεού, κάνει τα πάντα για να θέσει οδοφράγματα στο δρόμο για τη μεγάλη δόξα του Χριστού. Όχι, όμως καλέ μου άνθρωπε, ο Χριστός είναι παντού. Αρκεί να υψώσει κάποιος τα χέρια του προς Αυτόν με καθαρή την καρδιά και να Τον αναζητήσει για να επέμβει να τον ανυψώσει στην πίστη. Βαδίστε λοιπόν τώρα καλοί μου σύνδουλοι μαζί Του για να είστε όπως ο ληστής στον επουράνιο Παράδεισο. Να θυμάστε πάντα πως η γη της επαγγελίας παραμένει και τώρα ύστερα από αιώνες η ίδια. Και τώρα όμως, όπως τότε, κυριαρχεί στον πλανήτη η νοοτροπία της χώρας του Χαμ, του εγωπαθούς και ασεβούς υιού του Νώε, νοοτροπία που κληρονόμησε και ο σκληρόκαρδος Φαραώ της Αιγύπτου, νοοτροπία που συνδέεται απολύτως με τις πονηρές ψευδαισθήσεις που καλλιεργεί ο μιαρός Σατάν. Και τώρα καλοί μου χριστιανοί μία ιδιότυπη δουλεία έχει επιβληθεί στους λαούς προκαλώντας την οργή του ουρανού. Και τώρα ανάλογες πληγές που επιβάλλει ο Κύριος στους σύγχρονους Φαραώ αποσκοπούν να τους εξαναγκάσουν να αφήσουν τους καταδυναστευόμενους λαούς να πορευτούν προς την Έξοδο και μέσω της θαλάσσης και της ερήμου, να συναντηθούν με το έλεος και τη θυσία, δηλαδή τον Ιησού Χριστό για να πατήσουν με ασφάλεια στη γη της Επαγγελίας. Με πάθος και πίστη λοιπόν προς τον ουρανό και για τη μεγάλη θυσία του Θεανθρώπου έχουμε αιώνες τώρα τις ημέρες αυτές του μαρτυρίου θλίψη, η οποία επιπλέον ενισχύεται από την εμφανή άρνηση του σύγχρονου ανθρώπου, νοούμενη κυρίως ως αμετανοησία, να πορευτεί στα χνάρια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Σήμερα γίνονται πολλά θαύματα και πολλές είναι οι αποκαλύψεις για την ουράνια ζωή που είναι αιώνια. Γι’ αυτό καλοί μου σύνδουλοι μην λιποψυχάτε. Παλέψτε για τη διάσωση και την πίστη σας. Η πίστη είναι το δώρο του Θεού που σφραγίζεται με το αίμα του Χριστού. Και έτσι είμαστε πάντα μαζί Του. Γι’ αυτό πάντα να ελπίζετε για το μεγάλο αυτό δώρο του Θεού. Πίστη και θυσία γι’ Αυτόν. Ο Κύριος άλλωστε έχει ανταμείψει όλους, όσοι φυσικά Τον ακολούθησαν, τους ομολογητές και τους μάρτυρες που έχυσαν και αυτοί το αίμα τους για τον Χριστό. Με την πορεία μας εξάλλου προς τον Γολγοθά δίνεται και σε μας τους θνητούς η ευκαιρία να ελευθερωθούμε απ’ όλα, όσα ο Κύριος θα πάρει μαζί Του με το μαρτυρικό του θάνατο. Η σωτηρία μας είναι μαζί Του. Γι’ αυτό για να διαβούμε το Πάσχα και να βιώσουμε την αναστάσιμη χαρά οφείλουμε να είμαστε και εμείς επάνω στο σταυρό μαζί Του, ούτως ώστε να ανοίξει και για μας ο ουράνιος και θαυμαστός κόσμος της αιώνιας ζωής. Ο Κύριος σταυρώθηκε και με τον πιο θαυμαστό τρόπο μας συγχώρησε. Η Ανάσταση λοιπόν μπροστά μας και η σταύρωση μπροστά μας. Και όλα αυτά για να εκπληρωθεί το έργο του Πατρός και Δημιουργού αυτής της υπέροχης γης. Καλέ μου άνθρωπε φρόντισε να ξυπνάς χαρούμενος και να έχεις αυτές τις ημέρες ένα καλό να κάνεις η με χρήματα η με λόγια αρκεί να είναι για την ωφέλεια των συνδούλων μας. Χριστός σταυρώνεται. Χριστός ανασταίνεται και μαζί Του και εμείς. Φρόντισε λοιπόν να καταστείς ενεργό μέλος του νέου Ισραήλ για να αξιωθείς, μέσα από τη νεφέλη, να αφουγκράζεσαι τη φωνή του και να ακολουθείς τις εντολές Του, επισημαίνει γέροντας ασκητής του Παγγαίου Όρους. Και τότε θα ακούσεις τον Κύριο να λέγει: “Αμήν λέγω υμίν. Εγώ το Α, εγώ και το Ω. Στέλνω μήνυμα στον πλανήτη γη που κοχλάζει από επαναστάσεις και εξεγέρσεις. Σταματήστε καλοί μου άνθρωποι. Ο Πατήρ μου και εγώ θα σας δώσουμε πάλι τις εντολές, όπως ήταν τότε στον τόπο της Επαγγελίας. Όμως, πρέπει να έχετε όλοι οι Χριστιανοί την φλόγα της πίστεως και ο πάνσοφος Θεός θα σας δώσει πάλι τις απαιτούμενες γνώσεις. Πιστεύετε στον Πατέρα μου και σε εμέ δεν θα αφήσουμε τα κοράκια να σας αγγίξουν. Θα δείτε και θα γίνονται πολλά θαύματα”. Φροντίστε εδώ και τώρα καλοί μου Χριστιανοί μου να μην παγιδευτείτε στις σύγχρονες εκκωφαντικές σειρήνες, όπως οι “έξυπνοι” Ισραηλίτες, οι οποίοι την πάτησαν στην κυριολεξία με το σταυρικό θάνατο του Χριστού και χάσανε το παιχνίδι. Οι ακόλουθοι του Κυρίου πολλοί, η δόξα του Θεού μπροστά τους. Καλό Πάσχα αδελφοί.
Η πίστη είναι το δώρο του Θεού που σφραγίζεται με το αίμα του Χριστού.
Και έτσι είμαστε πάντα μαζί Του.
Γι’ αυτό πάντα να ελπίζετε για το μεγάλο αυτό δώρο του Θεού.
Διαχρονικά περιπλανώμενος οδοιπόρος ο άνθρωπος αναζητά συνεχώς από τα χρόνια ακόμη του προφήτη Μωϋσέως μέχρι και σήμερα την προσωπική έξοδό του, το προσωπικό του Πάσχα, το πέρασμά του δηλαδή από τη δουλεία στην ελευθερία, τη διάβασή του από την έρημο στη γη της επαγγελίας! Από τη γέννησή του μέχρι και το θάνατό του πορεύεται και αγωνίζεται έχοντας ως στόχο τη γη αυτή της επαγγελίας. Η έννοια όμως της γης της επαγγελίας ερμηνεύεται σήμερα από τους περισσότερους ως απόκτηση επίγειου πλούτου, ως εξασφάλιση εδεσμάτων και άνετης ζωής, ως άλογη ευημερία, ως δύναμη ισχύος, ως νέες κατακτήσεις, ως μία σταθερή εργασία, ως ασφάλεια, ως απόλαυση κ. ο. κ. Μία τέτοια, ωστόσο αντίληψη και ερμηνεία δεν σε διαχωρίζει διόλου καλέ μου άνθρωπε από τον Εβραίο εκείνο που ακολούθησε τον προφήτη Μωϋσή στην πορεία που χάραξε προς τη γη που ρέει μέλι και γάλα. Αντιθέτως σε ταυτίζει απόλυτα με τη γενιά εκείνη που δεν κατάφερε να διαβεί το Πάσχα και να βιώσει την χαρά της Ανάστασης. Με τη γενιά εκείνη που παρά τα καθημερινά θαύματα του τριαδικού Θεού έβγαζε σχεδόν ταυτόχρονα, όπως και σήμερα, με κάθε αναπνοή γογγυσμό, παράπονο, πόνο και προπαντός αμφισβήτηση της λυτρωτικής παρουσίας του Θεού. Όπως και εκείνοι λοιπόν που άφησαν τα κόκαλά τους στην έρημο και δεν κατάφεραν να αγκιστρωθούν στο άρμα του Ιησού του Ναυή για να εισέλθουν στη γη της επαγγελίας, έτσι και σήμερα οι περισσότεροι εξ υμών αγκιστρωνόμαστε πεισματικά στα εφήμερα αρνούμενοι ενίοτε και συνειδητά να ανεβούμε στο άρμα του Υιού του Θεού, του Αναστάντος Κυρίου μας Ιησού Χριστού, το οποίο θα μας οδηγήσει στη γη της Επαγγελίας, τόσο κατά την σύντομη παραμονή μας στη γη, όσο και στην αιώνια ζωή. Γιατί είναι αλήθεια καλέ μου άνθρωπε, ότι προτιμάμε σήμερα την δαιμονική ψευδαίσθηση μίας δήθεν ασφαλούς ζωής, νοούμενη αυτή ως καλοπέραση και ασύδοτη τέρψη’ επιλέγουμε επίσης ασυναίσθητα να πορευόμαστε άνευ σκοπού και στόχου καθιστώντας τον εγωκεντρισμό μας επικεφαλής της βιοτής μας’ προτιμάμε να συμπορευόμαστε με το ψεύδος μίας απατηλής ανούσιας γήϊνης ερημικής ματαιόδοξης περιπλάνησης, ενός διαρκούς θανάτου που χαράζει έντεχνα ο μιαρός Σατάν. Ως εκ τούτου είναι φυσικό η συνειδητή αυτή προτίμησή μας να προκαλεί δυστυχία, να γεννά πόνο, απόγνωση και απογοήτευση, να μας συνδέει με ένα διαρκή φόβο και να καταποντίζει κάθε ελπίδα και αισιοδοξία… Γιατί καλέ μου άνθρωπε δεν μπορείς να βιώσεις το Πάσχα χωρίς να σταυρώσεις τον εγωκεντρισμό, την αιτία δηλαδή των παθών και της παραβίασης του λειτουργικού νόμου του Θεού. Δεν μπορείς να εισέλθεις καλέ μου σύνδουλε στην αναστάσιμη χαρά, στη γη δηλαδή που ρέει μέλι και γάλα αν δεν σταυρώσεις εκεί στον Γολγοθά, πάνω στο σταυρό του Κυρίου μας τα λάθη σου… Γιατί Γολγοθάς σημαίνει θυσία, συντριβή του εγώ και μετάβαση στη λυτρωτική διακονία του άλλου. Γολγοθάς σημαίνει άκρα ταπείνωση, συνειδητοποίηση του τίποτε και μετάβαση στο όλο. Γολγοθάς σημαίνει αφετηρία της αιωνίου συμμετοχής μας στους εξαίσιους δοξολογικούς ύμνους των αγγέλων’ σημαίνει αδιάλειπτη προσευχή, νοούμενη ως αδιάκοπη επικοινωνία με το Δημιουργό Πατέρα Θεό και τον Υιό και Σωτήρα ημών Ιησού Χριστό και το Πανάγιο Πνεύμα. Ο τόπος αυτός της μεγίστης θυσίας του Θεανθρώπου αποτελεί τη μοναδική πύλη της προσωπικής διάβασης, του δικού μας Πάσχα προς τη γη της Επαγγελίας. Πως όμως, καλέ μου σύνδουλε προσεγγίζεις τον θυσιαστικό αυτό τόπο του Γολγοθά; Ποιές εντολές θα σε καταστήσουν συνταξιδιώτη του Χριστού προς την Ανάσταση; Τον χάρτη που σε οδηγεί στο Γολγοθά τον σχεδίασε ο Δημιουργός Πατέρας Θεός και έβαλε πρώτο τον μονογενή Του Υιό να τον βαδίσει, έτσι ώστε με ασφάλεια να πατούμε στα χνάρια που Εκείνος άφησε κατά το πέρασμά του από την όμορφη γη. Δεν μας εγκατέλειψε όμως, στην τύχη μας αλλά έστειλε τον Παράκλητο να φωτίζει να χνάρια αυτά για να μην στραβοπατούμε. Και ως χνάρια νοείται το παράδειγμα του Κυρίου, η διαρκής θυσία για τον άλλο που σε οδηγεί στο θαύμα της αδιάλειπτης ευεργετικής παρουσίας του τριαδικού Θεού, που ως νεφέλη μιλά και κατευθύνει το νέο Ισραήλ προς τη γη της Επαγγελίας! Και καθώς πορευόμαστε, όπως μου επισημαίνει ο καλός σύνδουλος ασκητής π. Σαμουήλ για τα καλά πια στην μεγίστη θυσία του Θεανθρώπου διαπιστώνουμε πως πολλοί, όπως τότε τον πολέμησαν, έτσι και τώρα τον πολεμούν. Γιατί ο Σατάν κάνει τα πάντα για να βάλει τους ανθρώπους να αμφισβητούν τον Υιό του Θεού, κάνει τα πάντα για να θέσει οδοφράγματα στο δρόμο για τη μεγάλη δόξα του Χριστού. Όχι, όμως καλέ μου άνθρωπε, ο Χριστός είναι παντού. Αρκεί να υψώσει κάποιος τα χέρια του προς Αυτόν με καθαρή την καρδιά και να Τον αναζητήσει για να επέμβει να τον ανυψώσει στην πίστη. Βαδίστε λοιπόν τώρα καλοί μου σύνδουλοι μαζί Του για να είστε όπως ο ληστής στον επουράνιο Παράδεισο. Να θυμάστε πάντα πως η γη της επαγγελίας παραμένει και τώρα ύστερα από αιώνες η ίδια. Και τώρα όμως, όπως τότε, κυριαρχεί στον πλανήτη η νοοτροπία της χώρας του Χαμ, του εγωπαθούς και ασεβούς υιού του Νώε, νοοτροπία που κληρονόμησε και ο σκληρόκαρδος Φαραώ της Αιγύπτου, νοοτροπία που συνδέεται απολύτως με τις πονηρές ψευδαισθήσεις που καλλιεργεί ο μιαρός Σατάν. Και τώρα καλοί μου χριστιανοί μία ιδιότυπη δουλεία έχει επιβληθεί στους λαούς προκαλώντας την οργή του ουρανού. Και τώρα ανάλογες πληγές που επιβάλλει ο Κύριος στους σύγχρονους Φαραώ αποσκοπούν να τους εξαναγκάσουν να αφήσουν τους καταδυναστευόμενους λαούς να πορευτούν προς την Έξοδο και μέσω της θαλάσσης και της ερήμου, να συναντηθούν με το έλεος και τη θυσία, δηλαδή τον Ιησού Χριστό για να πατήσουν με ασφάλεια στη γη της Επαγγελίας. Με πάθος και πίστη λοιπόν προς τον ουρανό και για τη μεγάλη θυσία του Θεανθρώπου έχουμε αιώνες τώρα τις ημέρες αυτές του μαρτυρίου θλίψη, η οποία επιπλέον ενισχύεται από την εμφανή άρνηση του σύγχρονου ανθρώπου, νοούμενη κυρίως ως αμετανοησία, να πορευτεί στα χνάρια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Σήμερα γίνονται πολλά θαύματα και πολλές είναι οι αποκαλύψεις για την ουράνια ζωή που είναι αιώνια. Γι’ αυτό καλοί μου σύνδουλοι μην λιποψυχάτε. Παλέψτε για τη διάσωση και την πίστη σας. Η πίστη είναι το δώρο του Θεού που σφραγίζεται με το αίμα του Χριστού. Και έτσι είμαστε πάντα μαζί Του. Γι’ αυτό πάντα να ελπίζετε για το μεγάλο αυτό δώρο του Θεού. Πίστη και θυσία γι’ Αυτόν. Ο Κύριος άλλωστε έχει ανταμείψει όλους, όσοι φυσικά Τον ακολούθησαν, τους ομολογητές και τους μάρτυρες που έχυσαν και αυτοί το αίμα τους για τον Χριστό. Με την πορεία μας εξάλλου προς τον Γολγοθά δίνεται και σε μας τους θνητούς η ευκαιρία να ελευθερωθούμε απ’ όλα, όσα ο Κύριος θα πάρει μαζί Του με το μαρτυρικό του θάνατο. Η σωτηρία μας είναι μαζί Του. Γι’ αυτό για να διαβούμε το Πάσχα και να βιώσουμε την αναστάσιμη χαρά οφείλουμε να είμαστε και εμείς επάνω στο σταυρό μαζί Του, ούτως ώστε να ανοίξει και για μας ο ουράνιος και θαυμαστός κόσμος της αιώνιας ζωής. Ο Κύριος σταυρώθηκε και με τον πιο θαυμαστό τρόπο μας συγχώρησε. Η Ανάσταση λοιπόν μπροστά μας και η σταύρωση μπροστά μας. Και όλα αυτά για να εκπληρωθεί το έργο του Πατρός και Δημιουργού αυτής της υπέροχης γης. Καλέ μου άνθρωπε φρόντισε να ξυπνάς χαρούμενος και να έχεις αυτές τις ημέρες ένα καλό να κάνεις η με χρήματα η με λόγια αρκεί να είναι για την ωφέλεια των συνδούλων μας. Χριστός σταυρώνεται. Χριστός ανασταίνεται και μαζί Του και εμείς. Φρόντισε λοιπόν να καταστείς ενεργό μέλος του νέου Ισραήλ για να αξιωθείς, μέσα από τη νεφέλη, να αφουγκράζεσαι τη φωνή του και να ακολουθείς τις εντολές Του, επισημαίνει γέροντας ασκητής του Παγγαίου Όρους. Και τότε θα ακούσεις τον Κύριο να λέγει: “Αμήν λέγω υμίν. Εγώ το Α, εγώ και το Ω. Στέλνω μήνυμα στον πλανήτη γη που κοχλάζει από επαναστάσεις και εξεγέρσεις. Σταματήστε καλοί μου άνθρωποι. Ο Πατήρ μου και εγώ θα σας δώσουμε πάλι τις εντολές, όπως ήταν τότε στον τόπο της Επαγγελίας. Όμως, πρέπει να έχετε όλοι οι Χριστιανοί την φλόγα της πίστεως και ο πάνσοφος Θεός θα σας δώσει πάλι τις απαιτούμενες γνώσεις. Πιστεύετε στον Πατέρα μου και σε εμέ δεν θα αφήσουμε τα κοράκια να σας αγγίξουν. Θα δείτε και θα γίνονται πολλά θαύματα”. Φροντίστε εδώ και τώρα καλοί μου Χριστιανοί μου να μην παγιδευτείτε στις σύγχρονες εκκωφαντικές σειρήνες, όπως οι “έξυπνοι” Ισραηλίτες, οι οποίοι την πάτησαν στην κυριολεξία με το σταυρικό θάνατο του Χριστού και χάσανε το παιχνίδι. Οι ακόλουθοι του Κυρίου πολλοί, η δόξα του Θεού μπροστά τους. Καλό Πάσχα αδελφοί.
Ο Κύριος άλλωστε έχει ανταμείψει όλους, όσοι φυσικά Τον ακολούθησαν, τους ομολογητές και τους μάρτυρες που έχυσαν και αυτοί το αίμα τους για τον Χριστό.
Με την πορεία μας εξάλλου προς τον Γολγοθά δίνεται και σε μας τους θνητούς η ευκαιρία να ελευθερωθούμε απ’ όλα, όσα ο Κύριος θα πάρει μαζί Του με το μαρτυρικό του θάνατο.
Η σωτηρία μας είναι μαζί Του.
Γι’ αυτό για να διαβούμε το Πάσχα και να βιώσουμε την αναστάσιμη χαρά οφείλουμε να είμαστε και εμείς επάνω στο σταυρό μαζί Του, ούτως ώστε να ανοίξει και για μας ο ουράνιος και θαυμαστός κόσμος της αιώνιας ζωής.
Ο Κύριος σταυρώθηκε και με τον πιο θαυμαστό τρόπο μας συγχώρησε.
Η Ανάσταση λοιπόν μπροστά μας και η σταύρωση μπροστά μας.
Και όλα αυτά για να εκπληρωθεί το έργο του Πατρός και Δημιουργού αυτής της υπέροχης γης.
Καλέ μου άνθρωπε φρόντισε να ξυπνάς χαρούμενος και να έχεις αυτές τις ημέρες ένα καλό να κάνεις η με χρήματα η με λόγια αρκεί να είναι για την ωφέλεια των συνδούλων μας.
Χριστός σταυρώνεται.
Χριστός ανασταίνεται και μαζί Του και εμείς.
Φρόντισε λοιπόν να καταστείς ενεργό μέλος του νέου Ισραήλ για να αξιωθείς, μέσα από τη νεφέλη, να αφουγκράζεσαι τη φωνή του και να ακολουθείς τις εντολές Του, επισημαίνει γέροντας ασκητής του Παγγαίου Όρους.
Και τότε θα ακούσεις τον Κύριο να λέγει: “Αμήν λέγω υμίν. Εγώ το Α, εγώ και το Ω. Στέλνω μήνυμα στον πλανήτη γη που κοχλάζει από επαναστάσεις και εξεγέρσεις.
Σταματήστε καλοί μου άνθρωποι.
Ο Πατήρ μου και εγώ θα σας δώσουμε πάλι τις εντολές, όπως ήταν τότε στον τόπο της Επαγγελίας. Όμως, πρέπει να έχετε όλοι οι Χριστιανοί την φλόγα της πίστεως και ο πάνσοφος Θεός θα σας δώσει πάλι τις απαιτούμενες γνώσεις.
Πιστεύετε στον Πατέρα μου και σε εμέ δεν θα αφήσουμε τα κοράκια να σας αγγίξουν.
Θα δείτε και θα γίνονται πολλά θαύματα”. Φροντίστε εδώ και τώρα καλοί μου Χριστιανοί να μην παγιδευτείτε στις σύγχρονες εκκωφαντικές σειρήνες, όπως οι “έξυπνοι” Ισραηλίτες, οι οποίοι την πάτησαν στην κυριολεξία με το σταυρικό θάνατο του Χριστού και χάσανε το παιχνίδι.
Οι ακόλουθοι του Κυρίου πολλοί, η δόξα του Θεού μπροστά τους
Καλόν Αγωνα αδελφοί.
0 σχόλια