Ὁ Χριστὸς παρουσιάζεται μὲ ἀνθρώπινο σῶμα,
ἀγαλλιᾶσθε μὲ τρόμο καὶ χαρά.
Μὲ τρόμο γιὰ τὴν ἐνοχὴ τῆς ἁμαρτίας
καὶ μὲ χαρὰ γιὰ τὴν ἐλπίδα τῆς σωτηρίας…
Πάλι διαλύεται τὸ σκοτάδι,
πάλι ὑπάρχει τὸ φῶς.
Πάλι τιμωρεῖται μὲ σκοτάδι ἡ Αἴγυπτος καὶ πάλι ὁ ἰσραηλιτικὸς λαὸς φωτίζεται μὲ τὸν πύρινο στύλο.
Ὁ λαὸς ποὺ καθόταν στὸ σκοτάδι τῆς ἀγνοίας,
ἂς δὴ τὸ μεγάλο φῶς τῆς θεογνωσίας
. «Τὰ ἀρχαῖα παρῆλθεν, ἰδοὺ γέγονε τὰ πάντα καινά».
Τὸ νεκρὸ γράμμα ὑποχωρεῖ.
Τὸ πνεῦμα ἐπικρατεῖ.
Οἱ σκιὲς τοῦ νόμου περνοῦν.
Ἡ ἀλήθεια θριαμβεύει.
Ὁ Μελχισεδέκ, ποὺ ἦταν ἕνας τύπος, τώρα δείχνει ποιὸν προεσήμαινε, δηλαδὴ τὸν Χριστό.
Αὐτός, ποὺ ὡς Θεὸς δὲν ἔχει μητέρα, γεννιέται χωρὶς πατέρα. Διότι στὸν δημιουργὸ τῆς φύσεως δὲν ἰσχύουν οἱ φυσικοὶ νόμοι.
Ὅλα τὰ ἔθνη χειροκροτῆστε, διότι «παιδίον ἐγεννήθη ἡμῖν, υἱὸς καὶ ἐδόθη ἡμῖν, οὗ ἡ ἀρχὴ ἐπὶ τοῦ ὤμου αὐτοῦ καὶ καλεῖται τὸ ὄνομα αὐτοῦ μεγάλης βουλῆς ἄγγελος».
Ἂς φωνάζῃ δυνατὰ ὁ Ἰωάννης Βαπτιστής:
«Ἑτοιμάσατε τὴν ὁδὸν Κυρίου».
Καὶ ἐγὼ θὰ φωνάζω τὴν δύναμη καὶ τὴ σημασία τῆς μεγάλης αὐτῆς ἡμέρας (τῶν Χριστου–γέννων).
Αὐτὸς ποὺ εἶναι ἄναρχος καὶ αἰώνιος, τώρα λαμβάνει ἀρχή. Αὐτὸς ποὺ εἶναι αὐθύπαρκτος, δημιουργεῖται.
Αὐτὸς ποὺ εἶναι ἄπειρος, χωρεῖται στὴν περιορισμένη ἀνθρώπινη φύση.
Αὐτὸς ποὺ πλουτίζει μὲ τὰ ἀγαθά του τὸν κόσμο,
γίνεται φτωχός, παίρνοντας ἀνθρώπινο σῶμα,
γιὰ νὰ πλουτίσω ἐγὼ μὲ τὴν θεότητά του.
Ποιὸς μπορεῖ νὰ παραστήσει πόσος εἶναι ὁ πλοῦτος τῆς ἀγαθότητάς του;
Γι᾿ αὐτὸ καὶ σὺ μαζὶ μὲ τὸν ἀστέρα τρέξε,
καὶ μαζὶ μὲ τοὺς Μάγους φέρε του γιὰ δῶρα, χρυσὸ καὶ λιβάνι καὶ σμύρνα.
Τίμησέ τον ὡς βασιλέα καὶ Θεὸ καὶ ὡς λυτρωτή, ποὺ νεκρώθηκε γιὰ σένα.
Μαζὶ μὲ τοὺς ποιμένες δόξασέ τον,
μὲ τοὺς ἀγγέλους ὕμνησέ τον,
μὲ τοὺς ἀρχαγγέλους σκίρτησε ἀπὸ χαρά.
Ἂς εἶναι κοινὴ ἡ πανήγυρις τῶν οὐρανίων καὶ τῶν ἐπιγείων δυνάμεων..

Please follow and like us:
error
fb-share-icon
Κατηγορίες: Ελπίδα

0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *